У Навчально-науковому інституті мистецтв відбулися звітні наукові конференції викладачів, докторантів, аспірантів та студентів.

 

   

СЕКЦІЯ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, професор Ю. І. ВОЛОЩУК

СЕКРЕТАР – кандидат педагогічних наук, доцент І. М. ТАРАН

Пленарне засідання (ауд. 502, ННІМ)

  1. Синтез слова і музики: хорові твори великої форми композиторів української діаспори на тексти Тараса Шевченка (на відзначення 210-ої річниці від дня народження). Доктор мистецтвознавства, професор Г. В. КАРАСЬ
  1. Впровадження методики виконання тифлографічних адаптацій мистецьких творів у навчальний процес кафедри дизайну і теорії мистецтва Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Кандидат мистецтвознавства, доцент І. В. ЧМЕЛИК
  1. Феномен щастя у соціокультурному вимірі. Доктор філософських наук, професор О. В. КАЧМАР

 

ПІДСЕКЦІЯ МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ДИРИГУВАННЯ(ауд. 402, ННІМ)

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, доцент Я. М. БАРДАШЕВСЬКА

СЕКРЕТАР – кандидат мистецтвознавства, доцент І. М. СЕРЕДЮК

  1. Стилістичні спектри медитативної музики. Кандидат мистецтвознавства, професор Л. І. СЕРГАНЮК
  1. Нотні видання фонду Національного Українського Музею з Чикаго як джерело для наукових розвідок. Доктор мистецтвознавства, професор Г. В. КАРАСЬ
  1. Концептуальні засади формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. Старший викладач Л. А. МУЗИКА
  1. Активізація музично-ігрових методів навчання на уроках фортепіано. Кандидат педагогічних наук, доцент І. М. ТАРАН
  1. Комунікація та лідерство: важливість взаємодії між диригентом та виконавцями. Кандидат мистецтвознавства, доцент Р. В. ДУДИК.
  1. Інноваційний педагогічний потенціал сучасного музичного керівника як чинник його професійного самовдосконалення. Кандидат мистецтвознавства, доцент Я. М. БАРДАШЕВСЬКА
  1. Підготовка майбутніх учителів музики до використання методів музично-мистецької реабілітації в умовах інклюзивного освітнього простору.  Кандидат мистецтвознавства, доцент Т. М. МАСКОВИЧ
  1. Активізація чуттєво-емоційної діяльності та формування музично-естетичних почуттів молодших школярів засобами музичного мистецтва. Кандидат мистецтвознавства, доцент О. Л. КОЛУБАЄВ
  1. Самоідентифікція митця як об’єкт музичної творчості : «образ композитора» у музичному тексті як об’єкт музикознавчого дослідження. Кандидат мистецтвознавства, доцент І. М. СЕРЕДЮК
  1. Прояви злиття патернів з ідеологією у академічній творчості різних тематичних сфер. Кандидат мистецтвознавства, викладач О. І. МОЧЕРНЮК
  1. Соціокультурний вимір творчості вокального ансамблю “Росинка” в контексті доби. Доцент О. Р. МОЛОДІЙ
  1. Формування творчої компетентності молодших школярів засобами музичного мистецтва. Доцент О. М. ЧЕРСАК
  1. Реалізація творчого підходу на уроках музичного мистецтва за провідними філософіями європейських методик. Викладач С. Ю. ЛУКІН
  1. Підходи до медитативності: теоретичні аспекти і наукові інтерпретації. Аспірант Ю. КЕ

 

ПІДСЕКЦІЯ СЦЕНІЧНОГО МИСТЕЦТВА(ауд. 502, ННІМ)

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, доцент О. П. ФЕДОРКІВ

СЕКРЕТАР – провідний концертмейстер Д. О. БІЛІЄНКО

  1. Особливості роботи актора над ритмомелодикою віршованих творів Т.Г.Шевченка у класі сценічної мови. Доцент Н. В. ГРИЦАН
  1. Емоційний досвід актора у процесі оволодіння сценічним словом. Кандидат мистецтвознавства, доцент В. Б. ПРОКОП’ЯК
  1. Специфіка мови і літературно-читецького стилю Ю. Ґеника-Березовського в контексті сценічного мистецтва української діаспори. Кандидат мистецтвознавства, доцент Н. В. КУКУРУЗА
  1. Принципи підбору навчального репертуару для студентів-акторів. Професор М. Я. КРИВЕНЬ
  1. Адаптація акторських педагогічних практик західної Європи та США до умов підготовки українських акторів». Старший викладач Т. А. ВАСИЛЮК
  1. Впровадження цифрових технологій у навчальний процес як додаткова можливість реалізації творчого здобутку музиканта, студента, музичної особистості. Провідний концертмейстер Д. О. БІЛІЄНКО
  1. Особливості постановок п’єс Вільяма Шекспіра в умовах повномасштабного вторгнення: сценічний досвід Івано-Франківського національного академічного драматичного театру імені Івана Франка. Кандидат мистецтвознавства, доцент О. П. ФЕДОРКІВ
  1. Реконструкція музичної автентики в сучасному репертуарі Івано-Франківського національного академічного драматичного театру імені Івана Франка. Викладач О. Ю. КОЖУШОК

 

ПІДСЕКЦІЯ ХОРЕОГРАФІЇ (аудиторія секції хореографії, ГК)

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, доцент Н. І. МАРУСИК

СЕКРЕТАР – провідний концертмейстер З. М. МУЛЯК

  1. Українки в балеті. Оленка Гердан-Заклинська – майстриня «виразового танку». Старший викладач С.О. ВАСІРУК.
  1. Ретроспективні та джерелознавчі аспекти балетної постановки «Тіні забутих предків». Старший викладач Н. П. КИРИЛЬЧУК.
  1. Формування науково-методичної бази гуцульського напрямку етнохореології та хореографічної педагогіки. Кандидат мистецтвознавства, доцент Н. І. МАРУСИК.
  1. Хореографічна культура Покуття на Прикарпатті кінця XX – початку XXI століть. Кандидат мистецтвознавства, старший викладач О. Я. КВЕЦКО.

 

ПІДСЕКЦІЯ МУЗИЧНОЇ УКРАЇНІСТИКИ ТА  НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА (ауд. 25, вул. Цьоклера 9)

КЕРІВНИК – доктор мистецтвознавства, професор В. Г. ДУТЧАК

СЕКРЕТАР – кандидат мистецтвознавства, доцент Л.М. ОПАРИК

  1. Звукозапис української музики: джерелознавчі виміри. Доктор мистецтвознавства, професор В. Г. ДУТЧАК.
  1. Тематичні напрями аудіоархіву Українського Вільного Університету: засади класифікації. Доктор мистецтвознавства, професор М. В. ЧЕРЕПАНИН.
  1. Репрезентація лемківської народної пісні у виконавських практиках України та за кордоном. Доктор мистецтвознавства, професор О. Р. ФАБРИКА-ПРОЦЬКА.
  1. Специфіка мови і літературно-читецького стилю Ю.Ґеника-Березовського в контексті сценічного мистецтва української діаспори.  Кандидат мистецтвознавства, доцент, докторантка Н. В. КУКУРУЗА.
  1. Українсько-чеські культурно-мистецькі взаємини на теренах Галичини. Кандидат мистецтвознавства, доцент Л. Б. РОМАНЮК.
  2. Ансамблеве виконавство в професійному становленні баяніста-акордеоніста. Кандидат мистецтвознавства, доцент В. Ф. КНЯЗЄВ.
  1. Становлення жанру танго в контексті творчості Астора П’яцолли. Кандидат мистецтвознавства, доцент М. В. БУЛДА.
  1. Жанрово-стильові особливості творчості для духових інструментів К.Цепколенко. Кандидат мистецтвознавства, доцент І. С. ПАЛІЙЧУК.
  1. Аспекти стильової адекватності музично-виконавської інтерпретації твору українського композитора. Кандидат мистецтвознавства, доцент Л. М. ОПАРИК.
  1. Методичне забезпечення занять з оркестрового диригування у закладах вищої освіти. Кандидат мистецтвознавства, доцент Л. М. ПАСІЧНЯК.
  1. Органна творчість Богдана Котюка. Кандидат мистецтвознавства, доцент Ю. М. ГУЛЯНИЧ.
  1. Виконавський фольклоризм у творчості сучасних вокально-інструментальних гуртів української діаспори Північної Америки. Кандидат мистецтвознавства, викладач Н. Б. ФЕДОРНЯК.
  1. Методичні засади гри на саксофоні Ж.-М. Лондекса. Аспірант А. ЯСЬКІВ.
  1. Поезія Олександра Олеся у вокальній творчості Кирила Стеценка. Аспірант О. СТРОНСЬКИЙ.
  1. Феномен Петра Сказківа у цимбальному виконавстві Гуцульщини. Аспірант А. СТОВП’ЮК.
  1. Основні складові формування піаніста-концертмейстера в сучасному освітньому процесі:реалії сьогодення. Аспірант В. ПІРУС.
  1. Психо-фізіологічні аспекти естрадно-вокального виконавства. Аспірантка О. МАСНИК.
  1. Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені І. Франка у період російсько-української війни: творча і громадська діяльність. Аспірантка О. КОЖУШОК.
  2. Резонанс мистецьких тенденцій на зламі епох. Аспірант Д. ТОПОРКОВ.
  1. Культурно-інтеграційна діяльність Миколи Губчука в контексті російсько-Української війни. Аспірант Н. ГОЛЕЙ.
  1. Семплінг як феномен збереження та передачі культури. Аспірант М. ЛЯПЧЕНКО.
  1. Жанр думи та його втілення в академічній музиці. Аспірант ВАН ЧЖЕН’ЮЙ.
  1. Лінгвокультурологічні аспекти початкового навчання співу. Аспірантка ЧЖАН МЯО.
  1. Камерно-вокальне виконавство Китаю як віддзеркалення міжкультурних взаємин у сфері академічного мистецтва. Аспірант СЮЕ ЦЗІН’ЮЙ.
  1. Еволюція жанру саксофонного квартету в світовій музичній культурі ХІХ – початку ХХІ ст. Аспірант ДУН БОХАО.
  1. Нові імена у сучасному акордеонному виконавстві Китаю.  Аспірант ІТАО ДУН.
  1. Вокально-інструментальне виконання кантонської популярної музики Аспірант ПАН ЛУН.
  2. Форми публічної трансляції харизматичного образу музично-виконавської особистості. Аспірантка СУНЬ ЮЙ.
  1. Контекст і підходи до реалізації медитації як ідеї і концепту. Аспірант Ю  КЕ.
  1. Гітарне мистецтво в контексті ансамблевого музикування. Аспірант Б.БУРЛАЧЕНКО.
  1. Функції тембру кларнета у оперній творчості А. Сальєрі. Аспірант О. ТЕРЕМКО.
  1. Особистість Нестора Нижанківського крізь спогадові пресодруки часопису “Краківські Вісті”. Аспірантка У. МОЛЧКО.
  1. Специфіка формування репертуару жіночих ансамблів сучасного періоду в українській музичній культурі: жанрово-стильовий аспект. Аспірантка М. МАРТИНЮК.
  1. Арабесковість в українській фортепіанній музиці ХХ – початку ХХІ ст. Аспірант Д. БОДНАР.
  2. Жанрово-стильовий спектр сучасного репертуару для електробаяна/акордеона: сольні й ансамблеві виміри. Аспірант І. ЄВЕНКО.
  1. Композиторська творчість на Буковині періоду незалежності України в контексті формування національної самосвідомості. Аспірант Я. ОСИПЕНКО.
  1. Співпраця Йосифа Сліпого та Святослава Гординського над мистецьким оформленням Собору святої Софії у Римі. Аспірантка М. ПРОНЮК.
  1. Деякі аспекти професійної підготовки військових диригентів як засіб збагачення професійного тезаурусу. Аспірантка І. МАРТИНОВА.
  1. Теорія концертування як об’єкт міждисциплінарних наукових досліджень. Аспірант Д. ВІЛЬЧИНСЬКИЙ.

 

ПІДСЕКЦІЯ ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА (ауд. 403, ННІМ)

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, доцент С. В. ВИШНЕВСЬКА

СЕКРЕТАР – кандидат мистецтвознавства, доцент У. В. КОНВАЛЮК

 1.Сакральна музика в діаспорі як фактор збереження духовності і національно-культурної ідентичності. Доцент У. В. КОНВАЛЮК.

  1. Технології оркестрового дефіле. Старший викладач С. Б. ЄДНАК.
  1. «Прелюдія» Степового: виконавські особливості. Старший викладач Р. М. ШИПТУР.
  1. Порівняльна характеристика використання творів епічного жанру у вокально-виконавському мистецтві України та Китаю. Кандидат мистецтвознавства, доцент С. В. ВИШНЕВСЬКА.
  1. Тембр як предмет семіологічного вивчення. Доктор мистецтвознавства, професор П. Ф. КРУЛЬ.
  1. Ніна Матвієнко – берегиня української пісенної естради. доцент З. П. РОСЬ.
  1. Пісенна творчість В. Івасюка у контексті академічного вокального виконавства.

Кандидат мистецтвознавства, викладач Н. С. ШЕВЧЕНКО.

  1. Сучасні тенденції розвитку скрипкового виконавства України кінця ХХ – початку ХХІ століття. Кандидат мистецтвознавства, професор Ю. І. ВОЛОЩУК.

 

ПІДСЕКЦІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО І ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ТА РЕСТАВРАЦІЇ (ауд. 303, ННІМ)

КЕРІВНИК – кандидат мистецтвознавства, професор Б. В. БОЙЧУК

СЕКРЕТАР – старший викладач Л. П. САНДЮК

  1. Розвиток пейзажного жанру на Прикарпатті кін. ХХ – поч. ХХІ ст. Кандидат мистецтвознавства, професор Б. В. БОЙЧУК.
  1. Скульптурні зображення святого Егідія. Старший викладач В. Б. КІНДРАЧУК.
  1. Творчість Осипа Васьківа в контексті культури України ХХ століття. Кандидат мистецтвознавства, доцент П. Я. КУЗЕНКО.
  1. Ексклібрис у творчості митців Прикарпаття. Асистент О. Б. МИХАЙЛІВ.
  1. Іконографія Богородиці у сучасних митців Прикарпаття. Кандидат мистецтвознавства, доцент Ю. А. ПОПЕНЮК.
  1. Сучасний пленерний живопис в Україні. Доцент В. С. САНДЮК.
  1. Арт-терапія, як засіб реабілітації та відновлення. Старший викладач Л. П. САНДЮК.
  1. Практичне застосування отриманих знань із дисциплін образотворчого циклу при виконанні настінного розпису. Доцент М. Б. ЯКИМЕЧКО.

 

ПІДСЕКЦІЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦТВА  (ауд. 302, ННІМ)

КЕРІВНИК – кандидат педагогічних наук, доктор філософії, професор Б. М. ТИМКІВ

СЕКРЕТАР – викладач Г. М. КОМАН.

  1. Інноваційні педагогічні технології в процесі підготовки майбутніх вчителів з образотворчого мистецтва. Проф. Б. М. ТИМКІВ.
  1. Інновації в декоративно-прикладному мистецтві Гуцульщини. Доцент Ю. В. ЮСИПЧУК.
  1. Народна традиція як визначальний фактор формування вчителя образотворчого мистецтва. Доцент В. В. КОРПАНЮК.
  1. Актуальні питання дизайну і художнього оформлення навчальних закладів. Доцент М. В. ГНАТЮК.
  1. Методи роботи над живописним зображенням. Доцент ДЯКІВ М. В.
  1. Використання інтерактивних методів навчання на уроках ювелірного мистецтва. Старший викладач В. І. ГОРОДЕЦЬКИЙ.
  1. Майстер-клас як засіб ознайомлення школярів з українським народним мистецтвом. Старший викладач О. І. ВЕРЕТКО.
  1. Методи виконання практичних робіт з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва в закладах загальної середньої освіти. Старший викладач Т. С. ГІМОН.
  1. Ефективні форми проведення занять з художньої кераміки зі студентами спеціальності 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво). Викладач кафедри Г. М. КОМАН.

 

ПІДСЕКЦІЯ ДИЗАЙНУ І ТЕОРІЇ МИСТЕЦТВА (ауд. 202, ННІМ)

КЕРІВНИК – доктор мистецтвознавства, професор О. Д. ЧУЙКО.

СЕКРЕТАР – кандидат мистецтвознавства, доцент І. М. КАЛИНОВСЬКА.

  1. Поліптих «Свята вечеря» в малярському доробку В. Луканя. Кандидат мистецтвознавства, доцент Х. М. НАГОРНЯК.
  1. Стилістичні особливості рекреаційних об’єктів Яремчанщини (І половини ХХ століття). Кандидат мистецтвознавства, доцент В. А. ШПІЛЬЧАК.
  1. Декор і орнамент в дизайні сучасних промислових тканин для інтер’єру та екстер’єру. Кандидат мистецтвознавства, доцент Т.В. МАРИЩУК.
  1. Використання сучасних матеріалів та новітніх технологій на заняттях з конструювання. Старший викладач В. Б. САЛАБАЙ.
  1. Комбінація фактур як засіб художньої виразності в дизайні одягу. Кандидат мистецтвознавства, доцент Г. В. МАКОГІН.
  1. Особливості трасформації закладів освіти до актуальних вимог універсального дизайну. Доктор мистецтвознавства, професор О. Д. ЧУЙКО.
  1. Впровадження методики виконання тифлографічних адаптацій мистецьких творів у навчальний процес кафедри дизайну і теорії мистецтва ПНУ. Кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри дизайну і теорії мистецтва   І. В. ЧМЕЛИК.
  1. Тенденції формування виставкового середовища у країнах Європи початку ХХІ століття. Аспірант І-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва О. ГРАБАР
  1. Місто Станіславів у друкованих періодичних виданнях першої третини ХХ століття. Аспірант І-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва О. КУЗІВ
  1. Виставкова діяльність У. Креховець в контексті популяризації української народної ікони. Аспірант І-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва І. ДМИТРІВ
  2. Особливості розвитку художньої різьби по дереву Західної України ХХ-початку ХХІ ст. як наукова проблема. Аспірант І-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва О. КУРИК.
  1. Арт-терапія як засіб реабілітації та відновлення. Аспірант ІІ-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва Л. САНДЮК.
  1. Специфіка та класифікація сучасних ІТ технологій і особливості їхнього застосування у сфері візуальних мистецтв.

Аспірант ІІ-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва Р. ПЕТРІВ.

  1. Роль реставрації об’єктів культурної спадщини у формуванні цінностей суспільства. Аспірант ІІ-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва А. ЛЕВИЦЬКИЙ.
  1. Сучасні напрямки реставрації та її першочергові завдання. Аспірант ІІ-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва Р. КРОТЕНКО.
  1. Творчість Василя Корпанюка в контексті розвитку сучасного художнього дерева. Аспірант ІІ-го року навчання кафедри дизайну і теорії мистецтва Ю. КОРПАНЮК.
  1. Еволюція машинної вишивки. Аспірант ІІ-го кафедри дизайну і теорії мистецтва Т. ЗУБКОВИЧ.

ПІДСЕКЦІЯ УПРАВЛІННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ, ШОУ-БІЗНЕСУ ТА ІВЕНТМЕНЕДЖМЕНТУ (ауд. 315, вул. Галицька 201)

КЕРІВНИК – кандидат наук з державного управління, доцент В. В. ШИКЕРИНЕЦЬ

СЕКРЕТАР – кандидат педагогічних наук, доцент Т. З. МАЛАНЮК

  1. Основні тенденції кластероутворення в креативній індустрії України (на прикладі громад Івано-Франківської області). Кандидат наук з державного управління, доцент В.В. ШИКЕРИНЕЦЬ
  1. Практичні засади діджиталізації креативних індустрій. Кандидат історичних наук, доцент О.І. ДУТЧАК
  1. Культурно-історична спадщина Східної Бойківщини. Кандидат педагогічних наук, доцент Т.З. МАЛАНЮК
  1. Трансформація івентіндустрії України в сучасних реаліях. Доктор філософськи наук, професор О.В. КАЧМАР